Image-empty-state.png

Ανοσοποιητικό

Ο οργανισμός μας ιδιαίτερα κατά την χρονική περίοδο που διανύουμε δέχεται συνεχή επίθεση από διάφορους εξωγενείς παράγοντες όπως οι ιογενείς μολύνσεις και οι λοιμώξεις. Για τον λόγο αυτό το ανοσποιητικό μας σύστημα θα πρέπει να είναι ενδυναμωμένο προκειμένου να μπορέσει να μας προστατέψει.

Σύμμαχος του σε αυτή τη μάχη είναι μια ισορροπημένη διατροφή, πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες.

Διατροφικές συμβουλές για ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα

Περιορισμός της κατανάλωσης κόκκινου κρέατος, ειδικά αυτού που περιέχει υψηλά ποσοστά λίπους
Κατανάλωση αρκετών φρούτων και λαχανικών
Κατανάλωση τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε ψευδάργυρο, ένα στοιχείο που βοηθά πολύ στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού. Τέτοιες τροφές είναι μεταξύ άλλων το συκώτι, η γαλοπούλα και τα θαλασσινά
Κατανάλωση τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, όπως πορτοκάλι, ντομάτα, γκρέηπ φρουτ, φράουλα, μπρόκολο και πιπεριές
Περιορισμός όσο είναι δυνατό του καπνίσματος καθώς καταστρέφει τις βιταμίνες και εξασθενεί το ανοσοποιητικό
Αποφυγή καθημερινής δίαιτας με θερμιδική πρόσληψη λίγοτερη από 1200 θερμίδες ημερισίως
Αποφυγή επίσης καθημερινής δίαιτας υψηλής θερμιδικής πρόσληψης. Η παχυσαρκία συνδέεται πάντα με αυξημένο ποσοστό μολυσματικών ασθενειών. Η λογική μείωση του λίπους είναι αποτελσματική όχι μόνο για τον έλεγχο του βάρους αλλά και για την άμυνα του οργανισμού απέναντι στις μολύνσεις και τις ιώσεις.